Založ si blog

Posledné slovo na nich. . .

Tak podla tlakomeru a u vás jedná jednoznačne o chvenie srdcových komôr. Veľmi nebezpečné, musíme vám tam vraziť aspoň jeden stent…

 

Žiadny stent nechcem, ja sa operovať nenechám. Ja to chvenie mám od malička, vždy keď vidím nejakú peknú babu ma to prepadne.  Mojej hrudi sa skrývajú aspoň dve srdcia, pre tú, ktorá je tu a pre tú, ktorá ešte len príde. Stent nebude, to je moje posledné slovo!

A vôbec, keď jedno srdce vypovie, mám ešte stále to druhé – čo mi to tu kecáte, lotri doktorskí!

Tu bohužiaľ chýba ilustrácia-obrázok k textu. Ten sa neuložil automaticky a ja – som tu prvý raz – neviem, ako to napraviť, ako obrázok vložiť, publikovať…

novy „roháč“

20.03.2021

Najstarší je najmladší. Geschichte des «Nebelspalter» Der Nebelspalter wurde 1875 von Jean Nötzli in Zürich als «Illustriertes humoristisch-politisches Wochenblatt» gegründet. Er gilt seit der Einstellung des englischen Punch (1841–2002) als das älteste existierende Satiremagazin der Welt. Der programmatische Name Nebelspalter war im 19. Jahrhundert eine geläufige Bezeichnung für [...]

Plamená – doslova – spomienka

17.03.2021

Päť rád, ako nosiť respirátor: Buďte oholený a svorku na nos Nos si pridržte medzi ukazovákom a palcom a stisnite. Ak vám nevytryskli slzy, nemáte dosť sily aby ste podojil svoju kozičku a vonkoncom už nie kravičku a je teda na čase poobzerať sa po inom zamestnaní, v ktorom môžete vhodne uplatniť vaše intelektuálne schopnosti, poplatné vašej kvalifikácii a [...]

Vianočný dar

09.01.2021

Vianočný dar sa mi tohto roku doslovne spláchol… Tohoto roku na Vianoce mi Ježiško priniesol elektrický sprchovací záchod anjelikovia lajdáci nepribalili mi návod po potrebe potlačil som klávesu s piktogramom sprcha schytil som okamžite riadnu dávku do brucha zazdalo sa mi že hlbín misy počujem ozývať sa hlasy sklonil som hlávku pomočil pritom vlasy voda striekla mi [...]

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo najmenej 22 ľudí, informovala DPA.

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

Babiš, Pavel

Politológ: Pavel asi Korčoka nepodporí, Babiš chváli Pellegriniho, ale cieli na vlastných voličov

29.03.2024 06:00

Ako vyzerajú vzťahy Česka a Slovenska pred prezidentskými voľbami? Pre Pravdu to vysvetlil český politológ Josef Mlejnek.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 7602x
Priemerná čítanosť článkov: 1520x

Autor blogu

Kategórie