Založ si blog

Vianočný dar

Vianočný dar sa mi tohto roku doslovne spláchol…

Tohoto roku na Vianoce mi Ježiško priniesol elektrický sprchovací záchod

anjelikovia lajdáci nepribalili mi návod
po potrebe potlačil som klávesu s piktogramom sprcha
schytil som okamžite riadnu dávku do brucha
zazdalo sa mi že hlbín misy počujem ozývať sa hlasy
sklonil som hlávku pomočil pritom vlasy
voda striekla mi pritom do ucha
v hajzlovej misy veselo čľapkala hnedá ropucha

(Jeden zo štúrovcov má potrebu ísť a Devín… )

názorný príklad pre význam slova mimikry
ak nemáš návod len dôvod papierom hnedé vytri
ak však šetriť by si naše lesy chcel
ukazovákom utri svoju pr…(príťaž?)

novy „roháč“

20.03.2021

Najstarší je najmladší. Geschichte des «Nebelspalter» Der Nebelspalter wurde 1875 von Jean Nötzli in Zürich als «Illustriertes humoristisch-politisches Wochenblatt» gegründet. Er gilt seit der Einstellung des englischen Punch (1841–2002) als das älteste existierende Satiremagazin der Welt. Der programmatische Name Nebelspalter war im 19. Jahrhundert eine geläufige Bezeichnung für [...]

Plamená – doslova – spomienka

17.03.2021

Päť rád, ako nosiť respirátor: Buďte oholený a svorku na nos Nos si pridržte medzi ukazovákom a palcom a stisnite. Ak vám nevytryskli slzy, nemáte dosť sily aby ste podojil svoju kozičku a vonkoncom už nie kravičku a je teda na čase poobzerať sa po inom zamestnaní, v ktorom môžete vhodne uplatniť vaše intelektuálne schopnosti, poplatné vašej kvalifikácii a [...]

ľaváci, nie ľavičiari

14.08.2019

Včera bol vraj medzinárodný deň ľavákov… Dnes je deň ľavákov. Od určitého neveselého dňa som aj ja ľavák! Narodil sa ako pravák, stal sa z neho ľavák, jednoduchý veršík, zložitý proces. Kým v kreslení, čo je jedno z mojich povolaní, tu to išlo to premenenie na ľaváka relatívne ľahko, trvalo to, ale už to ide, je to o to ťažšie v písaní, jedení, [...]

Dušan Lehotský, učiteľ, tréner atletiky

Vychoval viacerých majstrov ČSSR v atletike: Na školských pretekoch som len čumel. Keď to takto pôjde ďalej, v tridsiatke budú o barlách

29.04.2024 00:00

Dušan Lehotský v Levoči učil telocvik a viedol mladých športovcov 44 rokov.

Peniaze, euro, kufrík

Rakúski colníci našli na letisku vo Viedni v batožine 700-tisíc eur

28.04.2024 21:39

Rakúski colníci objavili 700 000 eur v hotovosti v batožine na letisku vo Viedni, ktorá patrila dvom bratrancom cestujúcim do Istanbulu.

oheň, kozub, kachle, plameň

Kysucký hotel Marlene horel, požiar strechy už lokalizovali

28.04.2024 19:09

Strechu hotela v Oščadnici zasiahol v nedeľu popoludní požiar, rozšíril sa aj do jeho podkrovných priestorov a ubytovacej časti.

Russia Lenin Death Anniversary

Ruskí komunisti zúria. Tvrdia, že Putinov obľúbený filozof bol silný zástanca fašizmu

28.04.2024 17:00

Komunisti žiadajú prokuratúru, aby posúdila tvorbu filozofa Ivana Iľjina. Riaditeľ školy, ktorú po ňom pomenovali, vidí v pozadí sprisahanie Západu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 7620x
Priemerná čítanosť článkov: 1524x

Autor blogu

Kategórie