Založ si blog

Posledné slovo na nich. . .

Tak podla tlakomeru a u vás jedná jednoznačne o chvenie srdcových komôr. Veľmi nebezpečné, musíme vám tam vraziť aspoň jeden stent…

 

Žiadny stent nechcem, ja sa operovať nenechám. Ja to chvenie mám od malička, vždy keď vidím nejakú peknú babu ma to prepadne.  Mojej hrudi sa skrývajú aspoň dve srdcia, pre tú, ktorá je tu a pre tú, ktorá ešte len príde. Stent nebude, to je moje posledné slovo!

A vôbec, keď jedno srdce vypovie, mám ešte stále to druhé – čo mi to tu kecáte, lotri doktorskí!

Tu bohužiaľ chýba ilustrácia-obrázok k textu. Ten sa neuložil automaticky a ja – som tu prvý raz – neviem, ako to napraviť, ako obrázok vložiť, publikovať…

novy „roháč“

20.03.2021

Najstarší je najmladší. Geschichte des «Nebelspalter» Der Nebelspalter wurde 1875 von Jean Nötzli in Zürich als «Illustriertes humoristisch-politisches Wochenblatt» gegründet. Er gilt seit der Einstellung des englischen Punch (1841–2002) als das älteste existierende Satiremagazin der Welt. Der programmatische Name Nebelspalter war im 19. Jahrhundert eine geläufige Bezeichnung für [...]

Plamená – doslova – spomienka

17.03.2021

Päť rád, ako nosiť respirátor: Buďte oholený a svorku na nos Nos si pridržte medzi ukazovákom a palcom a stisnite. Ak vám nevytryskli slzy, nemáte dosť sily aby ste podojil svoju kozičku a vonkoncom už nie kravičku a je teda na čase poobzerať sa po inom zamestnaní, v ktorom môžete vhodne uplatniť vaše intelektuálne schopnosti, poplatné vašej kvalifikácii a [...]

Vianočný dar

09.01.2021

Vianočný dar sa mi tohto roku doslovne spláchol… Tohoto roku na Vianoce mi Ježiško priniesol elektrický sprchovací záchod anjelikovia lajdáci nepribalili mi návod po potrebe potlačil som klávesu s piktogramom sprcha schytil som okamžite riadnu dávku do brucha zazdalo sa mi že hlbín misy počujem ozývať sa hlasy sklonil som hlávku pomočil pritom vlasy voda striekla mi [...]

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo pomerne silné zemetrasenie

29.03.2024 11:04

Otrasy bolo cítiť aj na Kréte a v Aténach.

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 7603x
Priemerná čítanosť článkov: 1521x

Autor blogu

Kategórie